טרגדיה בקריית ביאליק: 3 ימים לאחר שבעלה יצחק נפטר מקורונה, נפטרה אתמול גם רחל נאה מקורונה ברמב"ם. שניהם היו מחוסנים

רחל ויצחק נאה מקריית ביאליק היו יחד 67 שנים, הם לא נפרדו בחייהם וכך גם במותם: ביום חמישי יצחק נפטר לאחר שחלה בקורונה. אתמול, באמצע השבעה על אביהם, התבשרו בני המשפחה שגם האם רחל נפטרה לאחר שאף היא נדבקה, למרות ששניהם היו מחוסנים. ראש העיר דוקורסקי ספד: "מצבו הקשה של יצחק ופטירתו גרמו לרעייתו לשקוע בעצבות והיא חדלה מלהיאבק"

ביום חמישי האחרון נפטר יצחק נאה בן 86 מקריית ביאליק, לאחר שנדבק בקורונה וחלה בצורה קשה, למרות שהיה מחוסן פעמיים. יחד עמו נדבקה אשתו רחל ומצבה הוגדר קשה.

אתמול, בזמן שהמשפחה יושבת שבעה על האב, הם התבשרו כי גם אמם נפטרה כתוצאה מהקורונה, 3 ימים לאחר האב.

רחל ויצחק נאה היו יחד 67 שנים. יצחק עלה כנער מטורקיה, והשניים הכירו כשיצחק היה חייל בחיל הים וכשרחל התגוררה בחיפה. השניים חיו עשרות שנים בקריית ביאליק וגידלו משפחה בת 4 ילדים.

ראש עיריית קריית ביאליק, אלי דוקורסקי, ספד לרחל ויצחק שהיו מוותיקי העיר: "קיבלתי בצער את הבשורה המרה על פטירתה של רחל. סוף עצוב לזוגיות נפלאה. רחל ויצחק היו זוג אהוב ואהוד על כל מי שהכיר אותם. כל כך מצער שמחלת הקורונה לקחה את רחל ויצחק בהפרש של ימים. מצבו הקשה של יצחק ופטירתו גרמו לרעייתו לשקוע בעצבות והיא חדלה מלהיאבק. העיר קריית ביאליק אבלה על פטירת רחל ויצחק אזרחיה הוותיקים. אני שולח את תנחומיי לילדים, לנכדים ולנינים. זה אסון נורא עבורם".

 

צילום: אלבום משפחה

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות