לאחר מרדף, השיטור העירוני בקריית ביאליק עצר גבר שביצע מעשים מגונים בילדות ונשים ברחבי העיר, במהלך החודש האחרון, כשהוא על אופניו

השיטור העירוני בקריית ביאליק הצליח לאתר ולעצור גבר שבמהלך החודש האחרון ביצע מעשים מגונים בילדות עד נשים בכל רחבי העיר

בחודש האחרון יחידת השיטור העירוני בקריית ביאליק התמודדה עם מספר אירועים בהם מעורב חשוד שמבצע מעשים מגונים בפני נערות ונשים תוך כדי שהוא רוכב על אופניים.

בעקבות פעילויות מגוונות בשיתוף יחידת הבילוש של תחנת זבולון, מוקמו תצפיות ובוצעו סריקות רגליות בשכונה אשר החשוד פעל. במהלך הפעילות התקבל אירוע מוקד כי החשוד שוב ביצע את זממו ליד גן משחקים. הצוותים שהיו בקרבת מקום איתרו את החשוד רוכב על אופניו תוך כדי ניסיונות בריחה שלו.

הצוותים ביצעו מרדף עד לעיר שכנה, במהלך הבריחה החשוד ירד מהאופניים והחל לברוח רגלי. לאחר שנתפס התנגד למעצר ולבסוף נעצר והובא לתחנה להמשך טיפול.

 

צילום: עיריית קריית ביאליק

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות