תושב חיפה בן 61 במצב קשה, לאחר שנמצא דקור ומוטל מדמם ברחוב יל"ג בעיר

המשטרה חוקרת ארוע דקירה לפני זמן קצר בחיפה, במהלכו נפצע באורח קשה תושב העיר בן 61, שנמצא דקור ברחוב יל"ג. סריקות אחר הדוקר

המשטרה פתחה בחקירה לפני זמן קצר, עם קבלת דיווח במוקד 100 בדבר אירוע דקירה בחיפה במהלכו נפצע באורח קשה תושב העיר בן 61 ופונה למרכז הרפואי רמב״ם בעיר.

המשטרה מבצעת סריקות אחר מבצעי העבירה, לצד איסוף ממצאים בזירה על ידי חוקרי המז"פ במסגרת חקירה שנפתחה. הרקע והנסיבות בבדיקה.

כאמור, בשעה 22:21 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב כרמל על פצוע ברחוב יל"ג בחיפה. חובשים ופראמדיקים של מד"א מעניקים טיפול רפואי ומפנים לבי"ח רמב"ם גבר כבן 61 במצב קשה ויציב עם פציעות חודרות.

חובש בכיר חי טקאטש ופראמדיקית מד"א אודליה מולקנדוב סיפרו: "הגענו למקום וראינו גבר שוכב על הספסל ברחוב כשהוא בהכרה וסובל מפציעות חודרות בגופו. מיד הענקנו לו טיפול רפואי מתקדם שכלל חבישות, עצירת דימומים ומתן תרופות ופינינו אותו בניידת טיפול נמרץ לבית החולים תוך המשך טיפול כשמצבו קשה ויציב."

 

צילום: תיעוד מד"א

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות