רותם עזריה מבאר שבע נעצר בחשד שביצע עבירות מין קשות בקרובי משפחתו בנהריה בני 4 ו-6. מחפשים אחר עוד קורבנות למעשיו

המשטרה עצרה לפני מספר ימים את רותם עזריה בן 22 מבאר שבע, בחשד לביצוע עבירות מין חמורות בקרובי משפחתו בני 4 ו-6. המשטרה מחפשת עוד קטינים שנפלו קורבן למעשיו

 

המשטרה פתחה בחקירה לפני כשבועיים, עם קבלת תלונה בדבר חשד לפגיעה מינית בשני קטינים תושבי אזור הצפון, בעת שהיו כבני 4 ו- 6 שנים על ידי בן משפחתם.

בתוך כך, לאחר ביצוע פעולות חקירות עצרו שוטרי משטרת נהריה את החשוד, תושב באר שבע בן 22 בחשד לביצוע המעשים ומעצרו הוארך עד לתאריך 17.6.21.

לבקשת משטרת ישראל, בית משפט השלום בחיפה התיר אתמול לפרסם את פרטיו של החשוד, רותם עזריה, תושב באר שבע בן 22 ,לרבות תמונתו.

משטרת ישראל מבקשת מהורים, אשר ילדיהם היו בקשר עם החשוד וקיים חשש שנפגעו, לפנות למשטרת נהריה בטלפון 04-9518444 או לדווח למוקד 100 של משטרת ישראל.

 

 

תמונתו של החשוד. צילום : דוברות המשטרה:

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות