המשטרה חוקרת את אירוע הירי הלילה בקרית אתא במהלכו נפצע באורח בינוני תושב חיפה

הלילה כונני ארגון הצלה הוזעקו לרחוב המייסדים בקרית אתא בעקבות דיווח על גבר שנפצע ויחד עם פראמדיקים של מד"א, העניקו הכוננים טיפול רפואי ראשוני לגבר עם פצעי ירי בפלג גופו העליון והתחתון והוא פונה במצב בינוני לבית החולים רמב"ם בחיפה

המשטרה פתחה בחקירה הלילה עם קבלת דיווח במוקד 100 בדבר אירוע ירי בקרית אתא במהלכו נפצע באורח בינוני תושב חיפה כבן 30 ופונה למרכז הרפואי רמב״ם בעיר. המשטרה מבצעת סריקות אחר מבצעי העבירה, לצד איסוף ממצאים בזירה ע"י חוקרי המז"פ במסגרת חקירה שנפתחה. הרקע והנסיבות בבדיקה.

הלילה כונני ארגון הצלה הוזעקו לרחוב המייסדים בקרית אתא בעקבות דיווח על גבר שנפצע ויחד עם פראמדיקים של מד"א, העניקו הכוננים טיפול רפואי ראשוני לגבר עם פצעי ירי בפלג גופו העליון והתחתון והוא פונה במצב בינוני לבית החולים רמב"ם בחיפה.

חובשי הצלה אלחנן דנינו ושמחה גולדברג סיפרו: "כשהגענו למקום הכווינו אותנו לסימטה צדדית בה איתרנו גבר עם 3 פצעי ירי בפלג גופו העליון והתחתון. יחד עם הפראמדיקים הענקנו לו טיפול ראשוני הכולל חבישות, והוא פונה במצב בינוני להמשך טיפול בחדר טראומה בבית החולים רמב"ם בחיפה".

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות