חיפה נפרדת מעוזיה גליל, מחלוצי תעשיית ההיי-טק בארץ שהלך לעולמו היום בגיל 96. זכה לדעת שיקרא בעיר פארק תעשייה על שמו

עוזיה גליל - ממקימי ומחלוצי תעשיית הטכנולוגיה והיי-טק בישראל, יקיר העיר חיפה וחתן "פרס ישראל", הלך היום לעולמו.לפני כחודשיים ערכה עיריית חיפה טקס מרגש לכבוד עוזיה גליל בבית האבות בו התגורר בחיפה, לקריאת פארק תעשייה בחיפה על שמו

ראש עיריית חיפה, עינת קליש רותם, מהביעה צער רב על לכתו של עוזיה גליל – ממקימי ומחלוצי תעשיית הטכנולוגיה והיי-טק בישראל, יקיר העיר חיפה וחתן "פרס ישראל", אשר תרומתו לפיתוח תעשיית ההייטק ולחברה תירשם בדפי ההיסטוריה של חיפה ושל מדינת ישראל כולה.

לפני כחודשיים ערכה עיריית חיפה טקס מרגש לכבוד עוזיה גליל בבית האבות בו התגורר בחיפה, לקריאת פארק תעשייה בחיפה על שמו. אות הוקרה זה, אחד מיני רבים להם זכה במהלך חייו, הוענק לו בשם כל תושבי העיר חיפה, על פועלו ותרומתו רבת השנים למען העיר.

ראש עיריית חיפה: "דוד בן-גוריון אמר פעם ש"היסטוריה לא כותבים – היסטוריה עושים". עוזיה גליל היווה דוגמא מופתית לאמירה זו, בהיותו יוזם, מייסד ומגשים, איש חזון ועשייה בכל רמ"ח איבריו.

עוזיה גליל הלך מאיתנו, אך פועלו ומורשתו ימשיכו להתקיים ולצמוח במבני התעשייה עתירת הידע ובמוסדות המחקר המצויים בפארק, שיישא את שמו לעד.
יהי זכרו ברוך.

 

צילום: עיריית חיפה

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות