צפו: ראש עיריית קריית ביאליק שוחח ובירך את אנסטסיה גורבנקו, בת העיר, שזכתה אמש במדליית זהב באליפות אירופה בשחייה

ראש עיריית קריית ביאליק, אלי דוקורסקי, שוחח וברך את אנסטסיה גורבנקו, השחיינית שגדלה במכבי קריית ביאליק וזכתה אמש באליפות אירופה בשחייה ב-200 מטר מעורב אישי

אנסטסיה גורבנקו רשמה אמש את אחד ההישגים הגדולים של עולם השחייה הישראלי וההישג הגדול ביותר בקריירה שלה עד עתה: השחיינית בת ה-17 ממכבי קריית ביאליק, ותושבת קריית ביאליק, זכתה בתואר אלופת אירופה, באליפות הנערכת בבודפשט. היא קבעה שיא ישראלי של 2:09.99 במשחה ל-200 מעורב אישי.

היום התקשר אליה ראש עיריית קריית ביאליק, אלי דוקורסקי, לאנסטסיה גורבנקו ושוחח עמה וברך אותה, כשהוא אומר לה: "כולנו נרגשים כאן בקריית ביאליק, בבית הספר שלך אפק ובאגודת מכבי קריית ביאליק. הבאת לנו הרבה גאווה ואת מתארת לעצמך איך כולנו נרגשים כך. עקבנו אחרי העמידה שלך על הפודיום, זה היה מאוד מרגש לראות אותך עם המסיכה ועליה דגל ישראל. עשית את זה כמו גדולה ואנחנו מלווים אותך בחיבוק חם בדרך לאולימפיאדה בטוקיו".

אנסטסיה הודתה לראש העיר שלה ואמרה: "הגאווה שלכם זה חלק מהזכייה שלי. קריית ביאליק זה הבית והמקום בו גדלתי והתפתחתי גם כספורטאית".

 

תמונה: איגוד השחייה הישראלי

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות