2 תושבי חיפה שמו מעקב GPS על רכבו של סוכן יהלומים מקריית אתא. כשהגיע לביתו, שדדו ממנו יהלומים בשווי 400 אלף שקל

כתב אישום הוגש נגד שני תושבי חיפה הנאשמים בשוד יהלומים בשווי מוערך של כ 400,000 שקל מסוכן יהלומים בקריית אתא. שמו מעקב GPS על רכבו ושדדו אותו בפתח ביתו

ראשיתה של החקירה ביום ראשון (25.4.21) עם קבלת דיווח במוקד 100 של המשטרה אודות שוד בקריית אתא במהלכו הותקף באמצעות גז פלפל סוכן יהלומים ותכשיטים על ידי מספר חשודים אשר נמלטו וברשותם שלל תכשיטים ויהלומים.

חקירת המקרה הוטלה על היחידה המרכזית במחוז חוף. צוות חקירה המיומן בחקירות מורכבות אסף מגוון ראיות כנגד החשודים בביצוע השוד, תוך הפעלת אמצעים מודיעיניים וחקירתיים שהביאו לפענוח מקרה השוד ומעצר החשודים.

מחקירת המקרה עלה כי קורבן השוד, סוכן יהלומים ותכשיטים הגיע לביתו ברכבו כאשר ברשותו תיק ובו צמידים משובצים יהלומים, עשרות טבעות, יהלומים, זוגות עגילים ואף ספר תורה משובץ זהב ויהלומים בסך כולל של כ – 400,000 שקל. עוד התברר כי לרכבו של הסוכן הוצמד מכשיר GPS בכדי להתחקות אחר תנועותיו.

הנאשמים, מצוידים במיכלי גז פלפל, עוטים מסיכות וחובשים כובעים, הגיעו זמן קצר לפני קרות השוד בסמוך לביתו של הקורבן ברכב עם לוחיות זיהוי גנובות והמתינו להגעת הקורבן. עם הגעתו, משכו השניים בכוח את תיקו והתיזו גז פלפל לעבר פניו. לאחר מכן נמלטו מהמקום.

בעקבות פעולות חקירה מאומצות וחוצות מחוזות עצרו שוטרי היחידה המרכזית של מחוז חוף, שלושה ימים לאחר התרחשות השוד, את החשודים.
בתחנת הרכבת בקריית חיים נעצר חשוד, תושב חיפה בן 33 וברשותו חלק מהשלל שנשדד. החשוד שני, תושב חיפה בן 24 נעצר בת"א.

לבקשת המשטרה הוארך מעצרם של החשודים מעת לעת וביום א' האחרון (16.5.21) בתום החקירה ובהתאם לממצאיה הגישה נגדם הפרקליטות כתב אישום לבית המשפט המחוזי בחיפה בגין שוד בנסיבות מחמירות, תקיפה בנסיבות מחמירות ועבירות נוספות. מעצרם הוארך עד החלטה אחרת.

 

תמונות התכשיטים שנשדדו. צילום: דוברות המשטרה

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות