בעקבות המצב בדרום, עיריית נשר מזמינה את תושבי הדרום להגיע ולהשתתף, ללא עלות, בכל אירועי ומופעי שבועות שיתקיימו בעיר

עיריית נשר מושיטה יד לתושבי הדרום ומזמינה אותם: ״בואו לחגוג אתנו את חג השבועות, בכל האירועים, ללא עלות״

ביום שישי הקרוב (14.5.21) ולאחר שנה שלמה בה ילדי ישראל לא השתתפו באירועי תרבות, עיריית נשר תקיים אירוע שבועות הכולל מסיבת בריכה ומתנפחים, דוכנים ואפילו הופעה של כוכב הילדים ״מני ממטרה״.

ראש העיר יצא בפניה נרגשת: ״בימים לא פשוטים אלו, למען העלאת המוראל, אני מזמין את תושבי הדרום: בואו לחגוג איתנו את חג השבועות ללא עלות״.

לאחר ששוגרו לישראל יותר מ- 400 רקטות, חלקן אף הגיעו לאזור ירושלים, המצב הביטחוני לא ברור ועתיד השגרה בדרום לוט בערפל. הערכת מערכת הביטחון כי המצב המורכב ימשך עוד לפחות מספר ימים בהערכה הטובה ביותר.

כאשר חג השבועות בפתח, החליט ראש העיר, רועי לוי, לאפשר את כניסתם של כל תושבי עוטף עזה (ברדיוס של 40 ק״מ מרצועת עזה) לאירועי חג השבועות העירוניים ללא עלות. כך אמר ״תושבי נשר תמיד היו מכניסי אורחים מהמעלה הראשונה, לכן מיד כאשר שמעתי על ההסלמה בדרום החלטתי לאפשר לתושבי הדרום כמה שעות של הפוגה ובידור לילדים באירועי התרבות העירוניים, עבורנו זה הדבר הטבעי, להושיט יד לאחינו שמצויים בצרה״.

 

 

 

 

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות