המשטרה תבקש להאריך את מעצרם של 15 מתפרעים באזור חיפה והסביבה, באירועים האלימים אמש

המשטרה תבקש הבוקר מבית המשפט להאריך את מעצרם של 15 מהחשודים שנעצרו באירועי אמש והלילה בערים והיישובים השונים בגזרת מחוז חוף בחשד להפרות הסדר הקשות, יידוי אבנים, חסימות כבישים, השלכת בקבוקי זכוכית, ירי זיקוקים ותקיפות שוטרים

אמש ובמהלך הלילה האחרון התרחשו הפרות סדר קשות שכללו חסימות כבישים ראשיים, יידוי אבנים, גרימות נזק לרכוש, השלכת בקבוקים, הפעלת זיקוקים ותקיפות שוטרים. האירועים התרחשו ביישובים בוואדי ערה והעיר חיפה.

שוטרי משטרת ישראל בשילוב לוחמי מג"ב ויס"מ פעלו בגזרות השונות להשלטת הסדר ופתיחת צירי התנועה שנחסמו. בעקבות האירועים נעצרו על ידי השוטרים 31 חשודים. הבוקר כאמור, תבקש המשטרה מבית המשפט להאריך את מעצרם של 15 מהחשודים במעורבות באירועים.

במהלך האירועים נפצעו 3 שוטרים באורח קל כתוצאה מפגיעת טרקטורון במוסמוס, פגיעת אבן בג'סר א זרקא ופגיעת זיקוק בשוטר בחיפה. כלל השוטרים טופלו רפואית ושוחררו.

המשטרה נמצאת בגזרות השונות עם מיטב כוחותיה ואמצעיה, בראש ובראשונה כדי להגן על שלום הציבור וחיי האדם. אנו רואים בחומרה כל ניסיון לפגוע או לסכן את השוטרים, מגני החוק. נמשיך לפעול באכיפה בלתי מתפשרת כלפי כל מי שיפעל באלימות או ינסה לפגוע בסדר הציבורי.

 

צילום אילוסטרציה: גטיאימג'ס

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות