עו"ד שרית גולן – שטיינברג, יו"ר איגוד ערים להגנת הסביבה אזור מפרץ חיפה מגיבה על פרסום טיוטת דו"ח ועדת המנכ"לים לעתיד מפרץ חיפה: "נפעל לשינוי ההמלצה ולצורך בקביעות נחרצות וברורות באשר לעיתוי סגירת בז״ן"

עד הוסיפה גולן: "נכונים לנו שבועיים קריטיים של מאבק כדי להביא לתיקון ההמלצה כך שתכלול אמירה נחרצת עם תאריך חלוט לסגירת התעשייה הפטרוכימית במפרץ חיפה כפי שדרשנו באיגוד ערים להגנת הסביבה ובהתאם לעמדתם של אנשי המשרד להגנת הסביבה."

עו"ד שרית גולן – שטיינברג, יו"ר איגוד ערים להגנת הסביבה אזור מפרץ חיפה, בתגובה לפרסום טיוטת הדו"ח של ועדת המנכ"לים לעתיד מפרץ חיפה להתייחסות הציבור:

"לצד ההמלצות המצוינות המופיעות בטיוטה והנוגעות להכרה בכך שמטרופולין חיפה נמצא בדעיכה וחייבים לבצע פעולות ממשיות להצלתו לרבות סגירת התעשייה הפטרוכימית, נקטו חברי הוועדה בשפה זהירה תוך מתן תקופה של כעשור, כאשר כבר היום ברור לדעת אנשי המקצוע שניתן להביא לסגירת בזן תוך חמש שנים. במסגרת הערות הציבור ניתן דעתנו לכך וכמובן שנפעל לשינוי ההמלצה ולצורך בקביעות  נחרצות וברורות באשר לעיתוי סגירת בז״ן. למרבה הצער, לאורך כל תקופת עבודת ועדת המנכלים ניסו חלק מהמנכלים והפקידים במשרדי האוצר, האנרגיה והכלכלה למנוע ההמלצות לסגירת בזן. בעיקר היו אלו פקידי אגף התקציבים באוצר שהביעו ניתוק מוחלט מהאינטרס הציבורי והמצב במטרופולין תוך נקיטה בנימוקים שלא מתחום מקצועיותם. אני שמחה שלבסוף ההמלצה כן מדברת על סגירת התעשייה הפטרוכימית ופיתוח האזור בהיבטים של תעסוקה, פארקים לטובת הציבור הרחב ומגורים."

עוד הוסיפה גולן: "יחד עם זאת, נכונים לנו שבועיים קריטיים של מאבק כדי להביא לתיקון ההמלצה כך שתכלול אמירה נחרצת עם תאריך חלוט לסגירת התעשייה הפטרוכימית במפרץ חיפה כפי שדרשנו באיגוד ערים להגנת הסביבה ובהתאם לעמדתם של אנשי המשרד להגנת הסביבה."

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות