צוחקים עלינו: חזירי הבר בחיפה זכו לסיקור של עמוד שלם ב"ניו יורק טיימס" היוקרתי, עם הכותרת: "העיר בה חזירי הבר נהנים מחיים של vip"

העיר חיפה זכתה לעמוד שלם של כתבה באחד העיתונים היוקרתיים בעולם, "הניו יורק טיימס". אלא שזו כתבה שלא יתגאו בה במסדרונות העירייה, מאחר והנושא בה הוא השתלטות חזירי הבר על חיי עיר שלמה בישראל

העיתון "ניו יורק טיימס" נחשב לאחד העיתונים הכי נחשבים בארצות הברית ובעולם בכלל. מדובר בעיתון יוקרתי מאוד, שכדי לקבל בו ידיעה משמעותית, צריך לעשות דבר משמעותי.

העיר חיפה זכתה לקבל ביום שישי האחרון עמוד שלם ב"ניו יורק טיימס". אלא ששם לא נכתב על נפלאות בירת הכרמל, אלא הוקדש עמוד שלם עם תמונות לתופעת חזירי הבר שהשתלטו על המרחב וחיי התושבים בעיר.

בכותרת הכתבה שמופיעה במדור העולמי בעיתון, נכתב: "העיר בה חזירי הבר נהנים מחיים של vip. הם משחקים עם כלבים, בועטים בכדורגל ומכעיסים תושבים רבים".

נראה שחיפה הייתה מוותרת על הכתבה הזאת, ששמה את העיר ללעג.

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות