פשיטה גדולה של המשטרה אתמול בחיפה על שישה בתי עסק בבעלות משפחה אחת חיפאית. השוטרים לא יצאו בידיים ריקות

המשטרה בחיפה פשטה אתמול על מספר מרכולים ופיצוציות, עם גורמי אכיפה נוספים מרשויות המס. כל ששת העסקים הם בבעלות אותה משפחה מהעיר חיפה. בין היתר נמצאו בתי הימורים לא חוקיים וכן חומר רפואי רעיל שנמכר

 

שוטרי תחנת חיפה ולוחמי יס״מ קיימו אתמול מבצע אכיפה משולב יחד עם פרקליטות מחוז חיפה (אזרחי), הפיקוח העירוני של עירית חיפה, משרד הבריאות, רשות המיסים, המרכז לגביית קנסות, המשרד לאיכות הסביבה, מס ערך מוסף, משרד הבריאות, ביטוח לאומי, חברת חשמל, המכס והרשות להגנת הצרכן שפעלו בעיר חיפה.

כאמור, במהלך הפעילות בוצע חיפוש ב- 6 בתי עסק במקביל על ידי המשטרה ורשויות האכיפה השונות, כולם בבעלות אותה משפחה מחיפה ונתפסו הממצאים הבאים:

המשטרה חשפה 2 בתי הימורים ובהם 17 שחקנים, החרימה 10 מכונות מזל, אלפי שקלים במזומן ועכבה לחקירה 3 תושבי חיפה שעפ"י החשד מפעילים את המקום.

נגבו חובות בסך של אלפי שקלים על ידי מרכז הקנסות וכן נתפסו עשרות חפיסות של חומר רפואי רעיל וממכר האסור במכירה.

נרשמו מספר דוחות בגין ניהול עסק ללא רשיון.

נפתחה חקירה במס הכנסה לאחר שהתגלו העלמות מס, אי דיווח ואי רישום בשווי של מאות אלפי שקלים.

נרשמו קנסות לבעלי העסקים על ידי הרשות להגנת הצרכן בגין אי הצגת מחירים.

צילום: דוברות המשטרה

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות