חילוץ דיירים שנלכדו בשריפה בבניין מגורים, בן 7 קומות, בזלמן שזר בקריית ים

לוחמי האש פועלים בחילוץ דיירים לכודים ובכיבוי האש בשריפה שפרצה בבניין מגורים בן 7 קומות ברחוב זלמן שזר בקריית ים. מספר דיירים חולצו ומקבלים טיפול

 

דיווח ראשוני על שריפה במבנה, לוחמי האש פועלים בשעה זו לחילוץ לכודים משריפה במבנה מגורים בן 7 קומות ברחוב זלמן שזר שבקריית ים. השריפה בקומה השלישית של המבנה.

מפקד תחנת חיפה טפסר משנה יצחק סויסה, שמפקד על האירוע מדווח שלוחמי האש חילצו תחת מעטה כבד של אש ועשן שישה דיירים שנפגעו קל משאיפת עשן, שמונה דיירים נוספים שהסתגרו בביתם נפגעו גם הם ומטופלים כעת על ידי גורמי הרפואה כשמצבם קל.

לוחמי האש השתלטו על השריפה בקומה השלישית וסיימו את פעולות הכיבוי ושחרור העשן מן המבנה. חוקר דליקות של כבאות והצלה מחוז חוף בדרכו למקום לבדיקת הנסיבות שגרמו לשריפה.

חובשים ופראמדיקים של מד"א מעניקים במקום טיפול רפואי ל 8 נפגעים במצב קל בהכרה מלאה שסובלים משאיפת עשן. כוחות מד"א שנמצאים במקום מאבטחים רפואית את פעולות הכבאים וערוכים להעניק טיפול רפואי לנפגעים נוספים במידת הצורך. עדכון בהמשך במידת הצורך.

צילומים: דוברות כיבוי חוף

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות