נקבע מותו של תושב חיפה, שנורה ע"י שוטרים ברחוב אל סלט בעיר. האחות: "סבל ממחלה נפשית. ביקש כסף מאמא שלי, כשלא קיבל ירד לרחוב והתעצבן. השוטרים ירו בו, במקום לעזור לו"

נקבע מותו של תושב חיפה בן ה-33, שנורה על ידי שוטרים היום. ביקש כסף מאמו, משסרבה, ירד לרחוב והשתולל. האם קראה לשוטרים שירגיעו אותו, אלא שלפי המשפחה השוטרים בחרו לירות בו בפלג גופו העליון. האחות: "הוא סבל ממחלה נפשית, הוא היה מסוכן לעצמו, לא פגע באיש"

לפני זמן קצר משפחתו של תושב חיפה, מוניר בן ה-33 שנורה על ידי שוטרים ברחוב אל סלט היום, קיבלה הודעה מהצוות הרפואי בבית החולים רמב"ם על פטירתו מפצעיו.

מוניר, תושב חיפה בן ה-33 הובא על ידי מד"א תוך כדי החייאה, לאחר שנורה בפלג גופו העליון. בחדר הלם בבית החולים בוצעו מספר פעולות חירום בניסיון להציל את חייו אך הן לא צלחו, ומותו נקבע בחדר הלם.

המשפחה מאשימה את השוטרים בירי מיותר. האחות מספרת: "לאחי הייתה מחלה נפשית. הוא בא לאמא שלי וביקש שתיתן לו 50 שקל, היא אמרה לו שאין לה, אז הוא ירד לרחוב והתחיל לצעוק. אמא שלי פחדה שיעשה משהו לעצמו, אז היא קראה למשטרה כדי שירגיעו אותו, במקום לעזור בו, הם ירו בו. למה?".

 

צילום: עמאר אסאדי

 

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות