הלילה בחיפה: גבר בן 57 במצב קשה לאחר שחולץ עם עוד דיירים משריפה שהתפשטה מחנות לבניין מגורים ברחוב מסדה

מספר דיירים חולצו מבניין מגורים ברחוב מסדה בחיפה, אליו התפשטה הלילה שריפה שהחלה בחנות. אחד מהמחולצים, גבר בן 57, במצב קשה בשל שאיפת עשן

 

הלילה בסביבות השעה 3 התקבלה הודעה על שריפת חנות במבנה מעורב של מסחר ומגורים ברחוב מסדה שבחיפה.

לוחמי האש מתחנת חיפה בפיקודו של רשף רונן אטיאס דיווחו על אש ודאית שמתפשטת במבנה ועשן כבד העולה לדירות המגורים שמעל החנות הבוערת.
צוותי הכיבוי בפעולה מהירה להצלת חיי אדם חילצו ארבעה אזרחים כאשר אחד מהם נפצע קשה ופונה לבית החולים רמב"ם ושלושה נוספים שטופלו במקום במצב קל.
בתום הסריקות והחילוץ כיבו לוחמי האש את השריפה ושחררו את העשן מן המקום.

חוקר דליקות עושה דרכו למקום לבדוק את הסיבה לשריפה.

כאמור, חובשים ופראמדיקים של מד"א העניקו טיפול רפואי ופינו לבית החולים רמב"ם גבר בן 57 במצב קשה עם סימני שאיפת עשן כשהוא מורדם ומונשם.

פראמדיקית מד"א סינטיה קאופמן סיפרה: "כשהגענו למקום הפצוע שסבל משאיפת עשן יצא מהבניין. מיד התחלנו בטיפול רפואי מתקדם שכלל חמצן, הרדמה והנשמה וטיפול בתרופות מיוחדות ופינינו אותו לבית החולים כשמצבו קשה."

 

צילומים: דוברות כבאות חוף

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות