תושב חיפה נכנס במרמה לביתם בקריית אתא של זוג קשישים בני 90 ושדד אותם, תוך שהוא תוקף את הקשיש בעל הבית

המשטרה עצרה היום תושב חיפה, בשנות החמישים לחייו, בחשד ששדד רכוש מזוג קשישים תושבי קריית אתא, בשנות התשעים לחייהם, כשנכנס לביתם במרמה ואף הכה את הקשיש שניסה לעצור אותו

 

המשטרה פתחה בחקירה לפני מספר ימים עם קבלת דיווח בדבר שוד בדירה בקריית אתא. מהחקירה עולה כי החשוד, תושב חיפה בשנות ה- 50 לחייו, נכנס במרמה לביתם של זוג קשישים בני 90 תושבי קרית אתא ושדד מהם רכוש תוך תקיפתו של הקשיש שניסה להוציאו מהבית.

לאחר ביצוע פעולות חקירה מגוונות, לרבות שימוש באמצעים טכנולוגיים מתקדמים, עצרו הבוקר שוטרי משטרת ישראל את החשוד בחשד לביצוע השוד, לחקירה בתחנת משטרת זבולון.

אם לא די, בתוך כך, התברר כי על פי החשד, החשוד ביצע את השוד בהיותו נתון במעצר בית. בכוונת המשטרה לבקש מחר את הארכת מעצרו של החשוד בבית משפט השלום בחיפה.

 

צילום אילוסטרציה: גטיאימג'ס

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות