אושרה חזרת הדיירים לבניינים הסמוכים למבנה בו קרס הקיר התומך ברחוב זלמן שניאור בחיפה

בעקבות בדיקות נרחבות שנערכו ביוזמת אגף הפיקוח על המבנים בעיריית חיפה על ידי מומחי קרקע ומהנדסי בניין, הותרה הבוקר חזרת דיירי רחוב בורלא 12-14 ורחוב זלמן שניאור 15-17 (הסמוכים למבנה בו קרס הקיר התומך) לדירותיהם

אושרה חזרת הדיירים לבניינים הסמוכים למבנה בו קרס הקיר התומך ברחוב זלמן שניאור

בתום בדיקות קרקע ובדיקת יסודות המבנים, הותרה הבוקר חזרת דיירי רחוב בורלא 12-14 ורחוב זלמן שניאור 15-17 (הסמוכים למבנה בו קרס הקיר התומך) לדירותיהם.

החזרה לבניינים הסמוכים הותרה בעקבות בדיקות נרחבות שנערכו ביוזמת אגף הפיקוח על המבנים בעיריית חיפה על ידי מומחי קרקע ומהנדסי בניין, אשר קבעו כי לא נשקפת סכנה למבנים אלה והדיירים יכולים לחזור לבתיהם.

בעיריית חיפה מציינים, כי מהנדסי אגף הפיקוח על הבנייה ימשיכו במעקב וניטור אזור קריסת הקיר על מנת לוודא כי אין כל שינוי במצב הקרקע. בתוך כך פועלים עובדי מנהל התפעול בעיריית חיפה להחזרת מצב החצרות לקדמותן.

במסגרת זו ימולאו ויכוסו הבורות שנחפרו לצורך בדיקת יסודות הבניינים, מתקיים ניקיון חצרות וחניות והאזור כולו מגודר.

במקביל, נערך היזם עם יועצים מטעמו ובפיקוח היחידה למבנים מסוכנים, לפנוי ההריסות שנותרו בשטח הבניין בו קרס הקיר [זלמן שניאור 19-21] ולתיקון הנזקים עד לשיקום מלא וחזרת הדיירים גם לבניין זה. נציגי מנהל ההנדסה ושירותי הרווחה ימשיכו לסייע ולעמוד בקשר עם התושבים עד לחזרתם של כל הדיירים לבתיהם.

 

צילום: עיריית חיפה

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות