תושב חיפה הציג את עצמו כשכן חדש בפני קשישה בת 91, ביקש שתכין לו קפה ובזמן זה גנב רכוש מביתה

המשטרה עצרה תושב חיפה בחשד בפרץ במרמה לביתה של קשישה בת 91 תושבת העיר, לאחר שביקש ממנה להכין לו כוס קפה, ניצל את חוסר תשומת ליבה, וגנב מהדירה טלפון נייד

 

המשטרה פתחה בחקירה לפני כשבוע וחצי עם קבלת מספר תלונות בדבר אדם שנקש על דלת דירות בחיפה ביקש מבעלי הדירות כוס מים וכשניגשו להביא לו מים, נכנס לדירה וגנב מתוכה רכוש.

עם קבלת דיווח במוקד 100 לפני יומיים, בדבר גניבת טלפון נייד מדירה בחיפה שוטרי משטרת ישראל ערכו סריקות אחר החשוד, תושב חיפה בן 40 ועצרו אותו סמוך למקום כשברשותו הטלפון הנייד של הקשישה שצלצל באותה העת בכיסו של החשוד.

מכתב האישום שהוגש לבית משפט השלום בחיפה עולה כי החשוד נקש על דלת ביתה של תושבת חיפה בת 91 הציג את עצמו כדייר חדש בבניין וביקש ממנה להכין לו כוס קפה.

החשוד ניצל את חוסר תשומת ליבה של המתלוננת בזמן שהכינה לו קפה, גנב מהדירה את הטלפון הנייד שבבעלותה ועזב את המקום.

מעצרו של החשוד הוארך מעת לעת, והבוקר, כאמור, הגישה חטיבת התביעות של משטרת ישראל כתב אישום נגד החשוד ובקשה למעצרו עד תום ההליכים.

 

צילום אילוסטרציה: גטיאימג'ס

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות