תושב נהריה נעצר לאחר שהכה קשות את בת זוגו וגרם לאשפוזה. לוחמי האש פרצו לביתו, לאחר שהתבצר בו עם הגעת השוטרים

בתום חקירת משטרה הוגשה אתמול תביעה נגד תושב נהריה בחשד שתקף באכזריות את בת זוגו. חבט בפניה באגרופים וגרם לאשפוזה בבית החולים במשך מספר ימים

 

המשטרה פתחה בחקירה לפני כשבוע, עם קבלת דיווח במוקד 100 של תושבת נהריה על ידי בן זוגה.

מהחקירה עולה כי החשוד, בהיותו בגילופין דרש מהמתלוננת, שהינה בת זוגו ב- 7 השנים האחרונות, לעזוב את דירתם המשותפת. המתלוננת החלה מיד לארוז את חפציה אולם החשוד תקף אותה באגרופים בפניה, המתלוננת נחבלה בצורה קשה ואושפזה למשך מספר ימים במרכז הרפואי לגליל בנהריה.

שוטרי תחנת נהריה החלו בפעולות לאיתורו של החשוד ולבסוף בהגיעם לביתו של החשוד, עת ביקשו ממנו לפתוח את דלת הבית החשוד סירב והשוטרים בשת"פ כבוי אש נאלצו לפרוץ לדירה , ועצרו את החשוד, בשנות ה- 40 לחייו, בביתו.

מעצרו של החשוד הוארך מעת לעת ואתמול, כאמור, הגישה פרקליטות מחוז חיפה הצהרת תובע נגד החשוד כאשר בימים הקרובים יוגשו נגדו כתב אישום ובקשה למעצר עד תום ההליכים.

 

צילום אילוסטרציה: גטיאימג'ס

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות