מי הצית הלילה אופנועים של המשטרה ועוד בפתח תחנת המשטרה בקריית אתא

המשטרה חוקרת אירוע הצתת שני קטנועים משטרתיים סמוך לנקודת המשטרה בקריית אתא

המשטרה חוקרת אירוע הצתת שני קטנועים משטרתיים סמוך לנקודת המשטרה בקריית אתא

המשטרה פתחה בחקירה הלילה עם קבלת דיווח על ארוע במהלכו הוצתו 2 קטנועים משטרתיים סמוך לנקודת המשטרה בקריית אתא, כאשר 2 הקטנועים נשרפו כליל.

כאמור, בסביבות השעה ארבע לפנות בוקר התקבל דיווח במוקד 102 של כבאות והצלה מחוז חוף על שריפה סמוך לנקודת המשטרה שברחוב רופין בקרית אתא.

מפקד האירוע, רב רשף רמי מרום מתחנת הקריות סיפר: "הגענו למקום ומיד זיהיתי שריפה עזה של לא פחות משני אופנועים הצמודים למבנה נקודת המשטרה.
הנחתי את הלוחמים לפרוס זרנוקי קצף כיבוי, כיבינו את השריפה וסיימנו את האירוע". לא נרשמו נפגעים באירוע אך נזק כבד נגרם לאופנועים ולחלק החיצוני של המבנה.
המשטרה מבצעת סריקות אחר מבצעי העבירה, לצד איסוף ממצאים בזירה על ידי חוקרי המז״פ וחוקר שריפות שזומן לזירה במסגרת חקירה שנפתחה. הרקע והנסיבות בבדיקה.

 

צילום: דוברות כיבוי חוף

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות