בן 20 מחיפה תקף תושב אחר, שבר את אפו ואיים שירה בו והכל בגלל שלא אהב איך שהקורבן החנה את רכבו בתחנת הדלק

המשטרה הגישה תביעה נגד תושב חיפה בן 20 בחשד שתקף תושב העיר וגרם לו לשבר באף, וזאת כי לא אהב איך שהחנה את רכבו בתחנת דלק בעיר

המשטרה פתחה בחקירה לפני כשבועיים, עם קבלת דיווח בדבר אדם שהותקף בתחנת דלק בחיפה.

מהחקירה עולה כי עת הגיע הקורבן, תושב חיפה בן 39 לתחנת דלק בחיפה והחנה את רכבו בצד, החשוד פנה אל הקורבן בצעקות והעיר לו על הצורה בה החנה את רכבו תוך שתקף אותו באגרופים באפו וגרם לו לשבר באף. באותו המעמד החשוד איים על הקורבן בכך שאמר לו שייכנס לאוטו וייסע מהמקום לפני שהוא יורה בו.

לאחר ביצוע פעולות חקירה מגוונות חשפו שוטרי משטרת ישראל את זהותו של החשוד, תושב חיפה כבן 20 ועצרו אותו לפני כשבוע לחקירה בתחנת המשטרה בעיר.

מעצרו של החשוד הוארך מעת לעת והבוקר, כאמור, הגישה נגדו חטיבת התביעות של משטרת ישראל הצהרת תובע כאשר בימים הקרובים יוגש נגדו כתב אישום ובקשה למעצרו עד תום ההליכים לבית משפט השלום בחיפה.

 

צילום אילוסטרציה: גטיאימג'ס

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות