מעשה שפל: 3 צעירים מבית שאן נסעו לירושלים כדי לשדוד את סבו של אחד מהם בביתו בשכונת פת בעיר

ערנות השוטרים הביאה בסוף השבוע למעצרם של שלושה חשודים תושבי בית שאן, שהגיעו לירושלים על מנת לפרוץ לבית סבו של אחד מהם בשכונת פת

משטרת ישראל עצרה בסוף השבוע שלושה חשודים (בני 19, 20 ו-27) תושבי בית שאן בחשד שניסו לפרוץ לבית מגורים בשכונת פת בעיר. החשודים שהכשירו את הכניסה לבית תוך שחתכו את הסורגים, נמלטו מיד כאשר הבחינו בניידת משטרה שפעלה בשכונה.

אחד החשודים אותר זמן קצר לאחר מכן מסתובב באופן מחשיד ובדיקתו העלתה כי ברכבו כלי פריצה והוא הועבר לחקירה. בהמשך אותר חשוד נוסף שהגיע אל הרכב ונעצר אף הוא. פעולות חקירה נוספות שנעשו במהלך סוף השבוע, בסיוע כוחות משטרה בצפון הארץ, נעצר חשוד נוסף והועבר לחקירה בירושלים.

מהחקירה עולה כי השלושה חברו יחדיו על מנת לבצע את ההתפרצות לדירת סבו של אחד מהם מתוך מחשבה כי ימצאו שם כסף רב. מעצרם הוארך בסוף השבוע בבית המשפט לטובת המשך החקירה.

 

צילום אילוסטרציה: גטיאימג'ס

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות