בן 17 מחיפה הכה עד איבוד הכרה צעיר אחר בן 18, בגלל שהעיר לו על רעש הבוקע מדירתו

המשטרה הגישה הבוקר הצהרת תובע נגד קטין בן 17, תושב חיפה, בחשד שתקף תושב האזור בן 18 וגרם לו לחבלות קשות, לאחר שהעיר לו על רעש הבוקע מדירתו

 

המשטרה פתחה בחקירה לפני כשבועיים, עם קבלת דיווח בדבר אדם שהותקף ואיבד את הכרתו. שוטרי משטרת ישראל שהגיעו למקום הבחינו בצעיר כבן 18 כשהוא מחוסר הכרה שרוע על הכביש והזמינו למקום את נציגי מגן דוד אדום שפונו את האזרח למרכז הרפואי רמב"ם בחיפה.

מהחקירה עולה כי הקורבן העיר לחשוד על רעש שבוקע מדירתו ועל רקע זה הותקף הקורבן על ידי החשוד וחבריו, כאשר כתוצאה מהתקיפה נגרמו לקורבן חבלות קשות בפניו ובכל חלקי גופו.

לאחר ביצוע פעולות חקירה מגוונות חשפו שוטרי משטרת ישראל את זהותו של החשוד, קטין כבן 17 תושב חיפה ועצרו אותו לפני כשבוע לחקירה בתחנת המשטרה בעיר.

מעצרו של החשוד הוארך מעת לעת והבוקר, כאמור, הגישה נגדו חטיבת התביעות של משטרת ישראל הצהרת תובע, כאשר בימים הקרובים יוגש נגדו כתב אישום ובקשה למעצרו עד תום ההליכים. צפויים מעצרים של מעורבים נוספים בפרשה.

 

צילום אילוסטרציה: גטיאימג'ס

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות