שריפות הלילה בנשר: אמש שריפה במוסך בבר יהודה, הלילה שריפה בבית ברחוב צבר. בשני המקרים נזקים כבדים, ללא נפגעים

אתמול בערב פעלו צוותי כיבוי בשריפה שפרצה במוסך בבר יהודה בנשר. הלילה לוחמי האש פעלו בעוד שריפה גדולה שפשטה בבית מגורים ברחוב צבר, גם הפעם בנשר. בשני המקרים נגרמו נזקים כבדים למקום

 

בסביבות השעה ארבע לפנות התקבלה הודעה במוקד 102 של כבאות והצלה מחוז חוף על עשן הבוקע מחלונות דירה ברחוב צבר בנשר.
חמישה צוותים של לוחמי אש בפיקודו של רשף רונן אטיאס הגיעו למקום וגילו כי מקור העשן הוא שריפה המשתוללת בשניים מחדרי דירת מגורים שבקומה מינוס שתיים מתוך שלוש.
מפקד הצוות הראשון להגיע, רס"ל שחר ברי, משחזר: "עם ההגעה זיהינו עשן כבד שלא השאיר ספקות לגבי שריפה, פרצנו במהירות לדירה, סרקנו לאחר לכודים, כיבינו את האש ושחררנו את העשן."
במזל רב לא היו נפגעים באירוע אך הדירה ניזוקה באופן קשה. חוקר דליקות של מחוז חוף יגיע עם אור ראשון לנסות לאתר את מקור האש.

קודם לכן, אתמול בערב בסביהות השיה 21.00, הוזנקו חמישה צוותי כיבוי ומנוף גבהים בפיקודו של רב רשף רמי מרום לשריפה שפרצה במוסך בדרך בר יהודה אף בנשר.

לוחמי האש הגיעו במהירות למקום ובאמצעות זרנוקי קצף כיבוי כיבו את האש ושחררו את העשן הכבד מהמשרד של המוסך בו היה מוקד השריפה. לא נרשמו נפגעים באירוע אך נזק נגרם למשרד.
חוקר דליקות של מחוז חוף יגיע עם אור ראשון לבדוק את הנסיבות שגרמו לפרוץ השריפה.

 

צילומים: דוברות כבאות חוף

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות