איתן נאה, בן קריית ביאליק, יעמוד בראש שגרירות ישראל באיחוד האמירויות

כבוד: עוד בן קריית ביאליק ובוגר בתי הספר בעיר מגיע למשרה בכירה בשירות הציבורי והדיפלומטי: איתן נאה מונה לשגריר ישראל הראשון באיחוד האמירויות. ראש העיר דוקורסקי ברך והזכיר את פועלו של אביו המנוח של נאה

ראש עיריית קריית ביאליק, אלי דוקורסקי בירך את איתן נאה, בן קריית ביאליק, שיעמוד בראש שגרירות ישראל באיחוד האמירויות. "זהו סממן ממשי של קשרי השלום שנחתמו בין שתי המדינות", ציין דוקורסקי בפוסט הברכה שהעלה בפייסבוק.

"את איתן אני זוכר כנער בקרייה. הוא בוגר בית הספר 'ביאליק' ותיכון "אורט" בעיר. היה חניך בתנועת הצופים. אביו המנוח, מראשי הקהילה המסורתית בקריית ביאליק לימד נערים רבים לקראת בר המצווה", נזכר דוקורסקי. דוקורסקי איחל לנאה הצלחה רבה בתפקידו החדש.

אין יותר סמלי מזה: מטוס אל על שהטיס את השגריר נאה ליעדו החדש נשא את השם ״קריית ביאליק״ , עיר הולדתו.

נאה אף הגיב לדוקורסקי: "תודות לכולכם ולך אלי ראש העיר של 'הקרייה הטובלת בירק', שעוד כנער במועצת הנוער, ידע שיהיה ראש עיר יום אחד".

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות