למרות שבמשרד הבריאות לא עדכנו שקריית ביאליק צהובה ולא כתומה, ראש העיר הורה כבר היום על החזרת כל התלמידים ללמידה בבתי הספר

ראש עיריית קריית ביאליק לא מחכה שבמשרד הבריאות יתעוררו ויגלו שקריית ביאליק היא צהובה ולא כתומה, וכך הורה להשבת לימודים לכל התלמידים מבתי הספר. "אבסורד שישובים שהם היום כתומים ואדומים ילמדו ובקריית ביאליק הצהובה ילמדו מרחוק. לכן החזרתי את מערכת החינוך כולה ללימודים"

ראש עיריית קריית ביאליק, אלי דוקורסקי, הנחה כבר היום יום שני, להשיב את כל התלמידים בקריית ביאליק ללימודים בבתי הספר, זאת למרות שמשרד הבריאות לא עדכן את סטטוס העיר שעברה כבר לפני מספר ימים להיות עיר "צהובה".

דוקורסקי מסביר את החלטתו: "קריית ביאליק אינה מחכה להחלטת הקבינט על קביעת צבעי הרמזור החדשים. קריית ביאליק צהובה כבר עשרה ימים ובהתאם להנחייתי חזרו תלמידי כיתות ה׳ – י״ב כבר היום (שני) ללימודים למרות הנחיה לפעול עד לעדכון לפי הרמזור שקבע הקבינט ב-17.12, אז קריית ביאליק היתה כתומה.
בקריית ביאליק הצהובה, לקראת חזרתה להיות ירוקה, לומדים בכל מערכת החינוך החל במעונות היום, גני הילדים ובכיתות א׳ – י״ב".

דוקורסקי הוסיף: "אבסורד שישובים שהם היום כתומים ואדומים ילמדו ובקריית ביאליק הצהובה ילמדו מרחוק. לכן החזרתי את מערכת החינוך כולה ללימודים".

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות