קריסת סככה בישוב כדורי עם שמונה נפגעים בהם 3 קשה המפונים במסוק לביה"ח

סככה קרסה על מספר אנשים בישוב כדורי: חובשים ופראמדיקים של מד״א מעניקים טיפול רפואי ומפנים לבתי החולים 8 פצועים בשנות ה-30, בהם: פצוע במצב קשה עם חבלה רב מערכתית מפונה במסוק מד"א לבי"ח רמב"ם כשהוא מורדם ומונשם, 3 פצועים במצב בינוני-קשה עם חבלה רב מערכתית המפונים לבתי החולים

כונני ארגון הצלה וצוותי מד"א הוזעקו ליישוב כדורי בעקבות דיווח על קריסת סככה. יחד עם פראמדיקים של מד"א, העניקו הכוננים טיפול רפואי לשמונה נפגעים בשנות ה-30 לחייהם במצבי פציעה שונים, בהם פצוע במצב קשה עם חבלה רב מערכתית אשר פונה במסוק מד"א לבית החולים רמב"ם בחיפה. שאר הנפגעים פונו להמשך טיפול בבתי החולים באיזור.

חובש הצלה פיני עזרא סיפר: "הגענו לזירה קשה מאוד עם מספר נפגעים במצבי פציעה שונים לאחר שסככה קרסה בזמן עבודתם במקום. יחד עם הפראמדיקים, הענקנו טיפול רפואי לפצוע כבן 30 אשר סבל מחבלה רב מערכתית, והוא פונה במצב קשה על ידי מסוק מד"א לבית החולים רמב"ם בחיפה.
בנוסף, הענקנו טיפול רפואי לשלושה נפגעים במצב בינוני – קשה ולארבעה נפגעים במצב קל, והם פונו במהירות על ידי אמבולנסים של מד"א לבתי החולים באיזור.

 

צילום: דוברות ארגון הצלה

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות