ביוזמת ראש עיריית קריית אתא, מיום ראשון יפעל מוקד חיסונים גדול למבוטחי "כללית" בעיר בקניון שער הצפון

ביוזמת ראש עיריית קריית אתא, יעקב פרץ, יפתח ביום ראשון הקרוב מתחם ענק בו יחוסנו כנגד נגיף הקורונה תושבי קריית אתא מבוטחי קופת חולים כללית.

ראש העיר, יעקב פרץ, יזם פניה להנהלת קופת חולים כללית לפתוח מתחם חיסונים למבוטחי קריית אתא ובכך ולהימנע מעומס על קופות החולים.
כ-70 אחוז מתושבי העיר הם מבוטחי הכללית ובהנהלת הקופה הוחלט על פתיחת מתחם החל מיום א׳ הקרוב בקניון שער הצפון שישרת את תושבי העיר.
״פתיחת מתחם גדול ומרווח עם הסדרי חניה נוחים תעודד תושבים להגיע ולהתחסן כחלק מהמבצע הארצי״, אמר ראש העיר, יעקב פרץ, ״שיתוף הפעולה עם קופות החולים הוא אמצעי חשוב ביותר למלחמה המשותפת של כולנו למלחמה בנגיף הקורונה. אני רוצה להודות למנהל המחוז של קופת חולים כללית, רונן נודלמן, שתוך פרק זמן קצר הצליח להרים פרויקט ענק להקמת מתחם החיסונים המתקדם ביותר באזור הצפון. שר הבריאות, יולי אדלשטיין וצוות המשרד ראו את טובת תושבי האזור בהובלת המהלך שיחל ביום ראשון״.

 

צילום: עיריית קריית אתא

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות