החלו העבודות להקמת בית הספר "צלילים" בקריית ביאליק, המיועד לתלמידים על רצף האוטיזם

החלו העבודות להקמת בית הספר "צלילים" בשכונת נאות אפק בקריית ביאליק. בית הספר, המיועד לתלמידים על הרצף האוטיסטי, יכלול 12 כיתות לימוד מכיתות ז' עד י"ב ויהיה בית ספר על אזורי

בשבועות האחרונים החלו העבודות להקמת בית ספר "צלילים" המיועד לתלמידים על רצף האוטיזם.

בית הספר עתיד לקום בשכונת "נאות אפק" לצד מבני חינוך שכבר הוקמו, כגון בית הספר "מיתרים", גני ילדים, מעונות יום ובית ספר תיכון שהקמתו תחל בחודשים הקרובים. בית הספר "צלילים" יכלול 12 כיתות לימוד מכיתות ז' עד י"ב ויהיה בית ספר על אזורי.

עד להשלמת בנייתו של המבנה החדש, פועל בית הספר "צלילים" במבנה זמני בשכונת צור שלום במבנה בית ספר "ידע" לשעבר ונותן מענה לילדיPDD  בתפקוד נמוך.

קריית ביאליק מקיימת רצף חינוכי מגיל הלידה ועד גיל 21 עבור ילדי PDD על רצף האוטיזם. בקריית ביאליק פועל מעון יום שיקומי ייעודי המופעל על ידי עמותת אלווין, גני ילדים והחל מגיל בית הספר התלמידים האוטיסטים משולבים במסגרות החינוך הרגילות בבית הספר "קדימה", חטיבת ביניים "דפנה" ואורט קריית ביאליק.

ראש העיר אלי דוקורסקי: "אני גאה במערכת החינוך של עירנו שיודעת לשלב, להכיל ולעטוף את התלמידים האוטיסטים. אני מאמין שזו הדרך הנכונה ללמד מגיל צעיר לקבל את השונה".

צילום: עיריית קריית ביאליק

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות