עיריית חיפה הודיעה כי היא מבטלת את אירועי "חג החגים" בחיפה ואת קישוטי חג המולד, כדי למנוע התקהלות בעיר

בשל העלייה בתחלואה, הגברת ההיערכות בחיפה לקראת סוף השבוע הקרוב: בעיריית חיפה החליטו לפיכך לצמצם משמעותית את קישוט העיר בדצמבר ולבטל את אירועי חג החגים מתוך רצון למנוע התקהלויות

הגברת ההיערכות בחיפה לקראת סוף השבוע הקרוב

מנכ"ל עיריית חיפה, אוהד שגב, יערוך מחר ישיבת הערכת מצב בהשתתפות מפקדי משטרת חיפה במטרה למנוע התקהלויות במוקדים שונים בעיר, כפי שאירע בסוף השבוע האחרון.
בכל הארץ נרשמת עלייה מדאיגה בתחלואה בקורונה. חיפה אומנם עדיין צהובה עפ"י מודל הרמזור, אולם אם שיעור התחלואה בעיר יעלה, תדרוש הממשלה סגירה של עסקים ומוסדות חינוך.
בעיריית חיפה החליטו לפיכך לצמצם משמעותית את קישוט העיר בדצמבר ולבטל את אירועי חג החגים מתוך רצון למנוע התקהלויות של עשרות אלפי מבקרים מכל הארץ במושבה הגרמנית ובעיר התחתית.
עם זאת, בסוף השבוע עדיין נרשמו מספר מקרים של התקהלויות שעלולות לסכן את בריאות התושבים והן מפרות את הנחיות הממשלה.
מנכ"ל העירייה ביקש לכנס את אנשי הבטחון בעירייה ואת קציניה הבכירים של משטרת חיפה על מנת להיערך בהיקף גדול יותר לקראת הימים הקרובים, בדגש על סוף השבוע .
המנכ"ל יבקש הגברת הנוכחות והאכיפה באזורים המיועדים להתקהלויות.

 

צילום אילוסטרציה: עיריית חיפה

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות