חקירה מאומצת למצוא את האחראים לרצח אמש של צעיר בן 20 שנדקר למוות ברחוב האצ"ל בטירת כרמל

המשטרה פתחה בחקירת אירוע רצח בטירת כרמל, בו נדקר למוות אמש צעיר בן 20 תושב העיר, באמצע רחוב האצ"ל בעיר. נאספים גם צילומי אבטחה באזור

 

המשטרה פתחה בחקירה אמש עם קבלת דיווח במוקד 100 בדבר אירוע דקירה של צעיר כהן 20 ברחוב האצ"ל בטירת כרמל.

חובשים ופראמדיקים של מד"א נחלו להעניק טיפול לקורבן שהיה מוטל מחוסר הכרה ברחוב ופינו אותו לבית החולים רמב"ם, תוך כדי ביצוע פעולות החייאה. כעבור זמן קצר הרופאים ברמב"ם קבעו את מותו.

חובש בכיר רכוב על אופנוע מד"א ג'סאן סוסאן סיפר: "הפצוע שכב ברחוב כשהוא מחוסר הכרה, ללא דופק וללא נשימה עם פציעה בגופו. הענקנו לו טיפול רפואי שכלל עצירת דימומים, הכנסנו אותו במהירות לאמבולנס ופינינו אותו לבית החולים כשמצבו קריטי תוך כדי ביצוע פעולות החייאה."

המשטרה מבצעת סריקות אחר מבצעי העבירה, לצד איסוף ממצאים בזירה על ידי חוקרי המז"פ במסגרת חקירה שנפתחה. הרקע והנסיבות בבדיקה.

 

צילום: דוברות המשטרה

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות