נעצר תושב נוף הגליל שניסה להצית רכבים בכרמיאל והשליך אבנים וגרם נזק לרכבים אחרים בעיר

המשטרה עצרה חשוד מנוף הגליל בהצתה וגרימת חבלה לרכבים ולרכוש בכרמיאל. השליך אבנים על רכבים, ניסה להצית חלק מהם. לפני כמה ימים הוגש נגדו כתב אישום חמור ובקשה למעצר עד תום ההליכים

בתאריך 30/11 בשעות הערב התקבל דיווח במוקד המשטרה אודות הצתת פח אשפה באזור מגורים בעיר כרמיאל וגרימת נזק לשני רכבים כתוצאה מהשלכת אבנים לעברם.

שוטרי משטרת כרמיאל הגיעו למקום במידי, סייעו לכוחות כיבוי אש לכבות את השריפה המתפשטת ובמקביל החלו בביצוע סריקות נרחבות באזור אחרי החשוד ואיסוף ממצאים מהזירות.

תוך דקות ספורות הצליחו השוטרים לאתר את החשוד בביצוע ההצתה. הוא נעצר והועבר לחקירה במשטרת כרמיאל. מדובר בגבר, תושב נוף הגליל, בשנות ה-30 לחייו.

במהלך חקירה מורכבת,תוך שימוש בטכנולוגיה, הצליחו חוקרי המשטרה לאסוף ראיות כנגד החשוד בביצוע ההצתה ובגרימת חבלה במזיד לשני רכבים.

מעצרו הוארך מעת לעת ובסוף השבוע האחרון הוגש נגדו על ידי חטיבת התביעות של המשטרה כתב אישום חמור ובקשה למעצר עד תום ההליכים.

 

צילומים: דוברות המשטרה
*קרדיט צילום-דוברות המשטרה*

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות