כבוד גדול: ראש עיריית קריית ביאליק, אלי דוקורסקי, זכה באות "אביר איכות השלטון" של התנועה לאיכות השלטון

כבוד: ראש עיריית קריית ביאליק, אלי דוקורסקי, הוא ראש העיר היחיד שהוכרז כזוכה באות "אביר איכות השלטון" של התנועה לאיכות השלטון. אות ההוקרה יוענק לדוקורסקי ביום ג', 8.12.2020  בשעה 18:30בטקס שישודר באמצעות הפייסבוק העירוני

ראש עיריית קריית ביאליק, אלי דוקורסקי, הוא ראש העיר היחיד מבין מקבלי אות "אביר איכות השלטון". הועדה הציבורית של התנועה לאיכות השלטון ברשות השופטת בדימוס דליה דורנר בחרה בדוקורסקי כאחד מעשרת הזוכים באות יוקרתי זה.

בין מקבלי האות נגידת בנק ישראל לשעבר פרופ' קרנית פלוג; הרמטכ"ל לשעבר רב אלוף (מיל') גדי אייזנקוט; השופט בדימוס פרופ' אליקים רובינשטיין; העיתונאי גיא פלג; האלוף במיל’, יצחק בריק; ארגון לובי 99, בראשות לינור דויטש; שלומית שמש; פרופ’ סוזי נבות; והח”כ לשעבר, רועי פולקמן. חברי הוועדה : יו”ר התנועה לאיכות השלטון, עו”ד ד”ר אליעד שרגא; ד”ר מרטין וייל; מירב ארלוזרוב; עדינה בר שלום; יהודה גליק; ועו”ד משה לדור ציינו בבחירתם כי מול המאבק היומיומי באלו שפוגעים באיכות השלטון בישראל, ישנם  אלו שיש להוקירם ולהעניק להם את אות "אביר איכות השלטון", אנשים שתורמים בפועלם למען החברה, הדמוקרטיה ואיכות השלטון.

ראש העיר אלי דוקורסקי: "זהו אות ההוקרה המשמעותי והחשוב ביותר לו זכיתי בחיי הציבוריים. אני רואה חשיבות מיוחדת וכבוד של ממש בבחירה בי. למרות שזהו אות ההוקרה המוענק לי אישית, אני מקדיש אותו באהבה לתושבי קריית ביאליק".

טקס הענקת אות "אביר איכות השלטון" ישודר ביום שלישי 8.12.2020 בשעה 18:30 בשידור ישיר באמצעות דף הפייסבוק של עיריית קריית ביאליק.

 

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות