תושב חיפה בן 76 שבר את דלת שכנו, נכנס לביתו ואיים על חייו בסכין. והכל בגלל סכסוך שכנים

המשטרה הגישה הבוקר כתב אישום נגד תושב חיפה בן 76, בחשד שאיים על שכנו באמצעות סכין וניסה לדקור אותו לאחר ששבר את דלת ביתו ופרץ פנימה, בגלל סכסוך ביניהם

 

המשטרה פתחה בחקירה לפני כשבועיים, עם קבלת דיווח במוקד 100 בדבר אדם שאיים על שכנו באמצעות סכין ואף ניסה לדקור אותו באמצעותה.

מחקירת המשטרה עולה כי בין הקורבן, תושב חיפה בן 61 לחייו, לבין החשוד, המתגורר בשכנות לקורבן, קיים סכסוך, כאשר החשוד הגיע ביום הארוע לביתו של הקורבן, שבר את מנעול הדלת, נכנס לבית כשהוא אוחז בידו בסכין וניסה לדקור באמצעותה את הקורבן.

בהמשך, החשוד איים על הקורבן באמצעות הסכין בכך שאמר לו כי ידקור אותו ויהרוג אותו. שוטרי תחנת חיפה שהוזעקו למקום, עצרו את החשוד תושב חיפה בן 76 לחקירה בתחנת המשטרה בעיר.

מעצרו של החשוד הוארך מעת לעת ובתום החקירה שכללה גביית עדויות ואיסוף ממצאים הגישה הבוקר, כאמור, חטיבת התביעות של משטרת ישראל כתב אישום ובקשה למעצרו של החשוד עד תום ההליכים לבית משפט השלום בחיפה.

 

צילום אילוסטרציה: גטיאימג'ס

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות