תושב יוקנעם נעצר לאחר שאיים על הצוות הרפואי ברמב"ם: "אני רוצה למות או לרצוח את כולם"

המשטרה הגישה בסוף השבוע כתב אישום נגד תושב יוקנעם בן 32, שעל פי החשד איים על צוות רפואי בבית החולים רמב"ם בחיפה וגרם נזק לרכוש מחוץ לבית החולים

המשטרה פתחה בחקירה לפני כשבועיים, עם קבלת דיווח במוקד 100 בדבר אדם שאיים על צוות רפואי, בבית החולים רמב"ם בחיפה ואף גרם נזק לרכוש.

שוטרי תחנת חיפה שהוזעקו למקום, עצרו את החשוד תושב יוקנעם, בן 32, לחקירה בתחנת המשטרה בחיפה.

מכתב האישום שהוגש לבית משפט השלום בחיפה עולה כי החשוד הגיע לחדר המיון בבית החולים רמב"ם לשם קבלת טיפול רפואי ובעת שנבדק על ידי רופא בחדר המיון, איים על הרופא בכך שאמר: "אני רוצה למות או לרצוח את כולם וזה על אחריותך מה שיקרה". בהמשך, כאשר הוזעקו למקום מאבטחים החשוד איים על המאבטחים כי: "ימצא את המשפחות שלהם ותוך שבוע הוא יפגע בהם".

בנוסף, החשוד גרם נזק לרכוש בכך שהשליך אבן לעבר תחנת אוטובוס הסמוכה לבית החולים ואף איים על השוטרים שהגיעו למקום על מנת לעוצרו.

מעצרו של החשוד הוארך מעת לעת ובתום החקירה שכללה גביית עדויות ואיסוף ממצאים הגישה בסוף השבוע, כאמור, חטיבת התביעות של משטרת ישראל כתב אישום ובקשה למעצרו של החשוד עד תום ההליכים.

 

צילום אילוסטרציה: גטיאימג'ס

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות