הצפות וחילוץ של עשרות תושבים לכודים בנהריה וסגירת צירי תנועה בעיר

הצפות גדולות בנהריה. לוחמי האש מחלצים מבתים ומרכבים עשרות תושבים לכודים. המשטרה סגרה צירי תנועה מרכזיים

לוחמי האש מתחנת זבולון פועלים בשעה האחרונה במספר חילוצים מבתים ורכבים במספר מוקדי הצפות ברחבי העיר נהריה, בין היתר ברחובות וייצמן, מספיק, ההגנה, הרצל, יצחק שדה ועוד.

בכיבוי אש פונים לתושבים: "אנו שבים ופונים לציבור להישמע להנחיות ולא להיכנס לשלוליות ורחובות מוצפים . הערב צפוי גשמים נוספים שעלולים לסכן את הציבור".

בינתיים, המשטּרה סגרה מספר כבישים באזור נהריה בשל הצפות:

משטרת ישראל בשת"פ עיריית נהריה סגרו לתנועה מספר כבישים עקב הצפות, על מנת לשמור על בטחון משתמשי הדרך. שוטרי תחנת נהריה מזרימים את התנועה לצירים חלופיים בטוחים.

הכבישים החסומים הינם:

🔹רחוב סולד
🔹רחוב שפרינצק
🔹רחוב הרצל
🔹רחוב שטיינמץ

המשטרה בשיתוף פעולה עם לוחמי כיבוי והצלה מסייעת בחילוץ תושבים הזקוקים לעזרה עקב ההצפות ומבקשת מציבור הנהגים להיות קשובים להנחיות שמופצות על ידה באמצעי התקשורת, להישמע להוראות השוטרים ולהתאים את מהירות הנהיגה לתנאי הדרך, בדגש על המנעות כניסה אל מוקדי שטפונות והצפות.
ניתן לקבל מידע אודות שינויים בהסדרי התנועה גם באמצעות מוקד המידע הארצי של משטרת ישראל שמספרו 110. בכל אירוע חריג המצריך התערבות משטרתית מידית – יש לפנות ללא שיהוי למוקד החירום של המשטרה שמספרו 100.

 

צילום: דוברות כיבוי חוף

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות