קטין ושני צעירים מטירת כרמל נעצרו לאחר שתקפו באכזריות ופצעו קשה צעיר אחר מהמקום בגלל סכסוך ביניהם

בתום חקירת משטרה הוגשה הבוקר הצהרת תובע נגד קטין ושני בגירים תושבי טירת כרמל, בחשד שתקפו באכזריות תושב המקום בן 21 ופצעו אותו באורח קשה

המשטרה פתחה בחקירה לפני כשבועיים עם קבלת דיווח במוקד 100 בדבר חשד לתקיפה חמורה של תושב טירת כרמל ופציעתו באורח קשה.

מהחקירה עולה כי החשודים, קטין כבן 17 ושני בגירים בשנות ה- 20 לחייהם, תושבי טירת כרמל, תקפו את הקורבן, תושב המקום בן 21 באמצעות אלות וגרמו לו לפציעות קשות שכללו חתכים בראשו וחבלות בכל חלקי גופו.

שוטרי תחנת טירת כרמל אספו ממצאים שכללו סריקת מצלמות אבטחה, גביית עדויות ושימוש באמצעים טכנולוגיים בסיומם חשפו השוטרים את זהותם של החשודים ועצרו אותם לפני כשבועיים.

מעצרם של החשודים הוארך מעת לעת, בית משפט השלום הורה אתמול על שחרורם של החשודים כאשר משטרת ישראל הגישה ערר על ההחלטה ו- 3 החשודים נותרו במעצר והבוקר, כאמור, הגישה פרקליטות מחוז חיפה הצהרת תובע נגד 3 החשודים כאשר בימים הקרובים יוגש נגדם כתב אישום לבית המשפט המחוזי בחיפה.

 

צילום אילוסטרציה: גטיאימג'ס

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות