נמשך הגידול המדאיג במספר החולים בחיפה: חליסה הפכה לכתומה כשתוך יומיים נוספו 17 חולים רק בשכונה

נמשך הגידול במספר הנדבקים בקורונה בחיפה על פי נתוני משרד הבריאות מספר החולים בעיר עומד היום על 221 חולים, מהם 28 חולים שאובחנו מאז אתמול. חליסה הפכה לכתומה

חיפה הולכת ומתקרבת לצבע הכתום עם גידול במספר החולים בעיר, בעיקר בשכונות כמו חליסה, שם נרשם זינוק במספר.

197 מבין החולים נמצאים באשפוז ביתי.
22 מאושפזים בבתי חולים. 2 מאושפזים במלוניות של פיקוד העורף. מאז פרוץ המגיפה נפטרו מקורונה בחיפה 96 חולים.

הגידול המשמעותי ביותר במספר החולים נרשם בשבוע האחרון בשכונת חליסה שמוגדרת מהיום בצבע הכתום במדד הרמזור עם 17 חולים מאומתים לאחר שבתחילת השבוע נרשמו בשכונה 2 חולים מאומתים בלבד.

גידול במספר הנדבקים נרשם גם במערב הדר, כרמל צרפתי, קריית אליהו ורמת בן גוריון – המוגדרות מהיום כשכונות צהובות.

במידה ונתוני התחלואה ימשיכו לעלות ושכונות יוכרזו כאדומות יחולו עליהן המגבלות שהוכרזו על יישובים אדומים ובכלל זה: השבתת מערכת החינוך, סגירת עסקים, סגירת גנים ופארקים ציבוריים והגבלות תנועה שיותאמו למצב התחלואה.

בעיריית חיפה מציינים: "העירייה הגבירה את פעולות ההסברה והאכיפה על תקנות החירום בכל הקשור למניעת התקהלויות, איתור ומניעת אירועים המוניים ומסיבות, עטיית מסכות וכללי התו הסגול בעסקים המורשים לפעול.

"העירייה פונה לתושבים בבקשה להיבדק במתחמי הבידוק אותן היא מפעילה עם פיקוד העורף ומד"א – הבדיקות מסייעות במניעת התפשטות המגפה ובשמירה על הסובבים. עמדת הבדיקה במתכונת Drive-in פועלת השבוע ברחבת מרכזים הקונגרסים: 

העמדה תהיה פתוחה :
מחר, יום חמישי ה – 19.11 בין השעות 14:00 – 20:00 ובשבת ה – 21.11 בין השעות בין השעות 14:00 – 20:00.

הבדיקות מתבצעות ללא צורך בהפניית רופא, ללא עלות וללא צורך בבידוד אחרי הבדיקה. יש להגיע עם רכב ולהצטייד בתעודה מזהה בלבד".

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות