אפל בחיפה: שכרה עשרות אלפי מטרים במתחם מת"מ ובכך מצטרפת לגוגל, אמזון, אינטל וענקיות נוספות

ראש עיריית חיפה, עינת קליש רותם: "ענקית הטכנולוגיה מתייצבת לצד ענקיות ההייטק העולמיות ומביעה אמון בחיפה. עו״ד דוד עציוני, יו״ר החברה הכלכלית לחיפה: "זו בשורה גדולה לחיפה הטומנת בחובה הזדמנויות רבות"

עסקה חשובה נחתמה ע"י חברת אפל לשכירת כ – 28,000 מ"ר בבניין הכולל גם 620 מקומות חנייה תת-קרקעיים. פארק מת"ם משתרע על שטח של מעל 300 אלף מ"ר ומאכלס עשרות חברות הייטק ומאכלס את מרכזי במחקר והפיתוח של עשרות חברות הייטק בינלאומיות בהן: אמזון, אינטל, מייקרוסופט ,גוגל, יבמ ועוד.

ראש עיריית חיפה, עינת קליש רותם: "ענקית הטכנולוגיה מתייצבת לצד ענקיות ההייטק העולמיות ומביעה אמון בחיפה. הרחבת פעילותה של אפל בעיר משתלבת במאמצי העירייה ששמה לפתח את תחומי התעשיות עתירות הידע כעוגן כלכלי חשוב וכמקור תעסוקה ופרנסה איכותיים לאלפי תושבי חיפה.

דוד עציוני, יו"ר החברה הכלכלית חיפה וסגן ראש העיר. צילום מיכה בריקמןדוד עציוני, יו"ר החברה הכלכלית חיפה וסגן ראש העיר. צילום מיכה בריקמן

עו״ד דוד עציוני, יו״ר החברה הכלכלית לחיפה: ״אנו מברכים את אפל על הבחירה בחיפה ובפארק מת״ם. יש כאן את האקו-סיסטם המגוון ביותר בישראל וזו בדיוק הדרך למשוך צעירים להגיע ולעבוד בעיר. זו בשורה גדולה לחיפה הטומנת בחובה הזדמנויות רבות והגעתה על רקע משבר הקורונה מעודדת וחשובה ומעידה כי לחיפה הבסיס האיתן לחיזוק כלכלי״.

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות