"מסיבת הטבע" עם מאות משתתפים בסמוך למושב חזון הסתיימה במעצר המארגנים ואפילו איש הסאונד ובדוחות לכל מאות המשתתפים

המשטרה איתר ופיזרה "מסיבת טבע" בהשתתפות של מאות משתתפים, בסמוך למושב חזון- בעל השטח נעצר, המארגן נעצר, בעל הציוד נעצר ולמשתתפים נרשמו דו"חות בגין הפרת ההנחיות

 

בשבת בבוקר התקבלה הודעה במוקד 100 של המשטרה אודות "מסיבת טבע" המתקיימת בשטח פתוח סמוך למושב חזון.

שוטרים הוזעקו למקום והבחינו בעשרות רכבים, אוהלים ומאות משתתפים, כאשר רובם לא עטו מסכות על פניהם ולא שמרו על ריחוק חברתי. השוטרים רשמו לעשרות מהמשתתפים דו"חות בגין ההפרות. ציוד ההגברה נתפס והוחרם.

בעל השטח בן 47 מחזון שהתיר את המסיבה בשטחו נעצר ובית משפט השלום בחיפה האריך את מעצרו, מארגן המסיבה בן 46 מזיכרון יעקב ובעל ציוד ההגברה בן 29 מנתניה גם כן נעצרו לחקירה.

המשטרה חוזרת וקוראת לציבור: "להקפיד על ההנחיות לשמירה על ריחוק חברתי ועל הנחיות זו לא העת למסיבות, אנשים מתים כתוצאה מאי הקפדה על ההנחיות. והמחלה קשה וגוררת סיבוכים גם בקרב נדבקים צעירים".

 

צילום: דוברות המשטרה

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות