הנהלת רמב"ם מתריעה: "בשל אי הקפדה, נרשמה הדבקה בקורונה בין חולים המאושפזים במחלקות הפנימיות"

9 אנשי צוות נדבקו, 69 בבידוד וחולים במחלקות פנימיות שהדביקו חולים אחרים בקורונה. הנהלת רמב"ם יצאה בקריאה מיוחדת לצוות להקפיד על נהלים בשל תופעת ההדבקה שנרשמת בין כתלי בית החולים

במערך הקורונה ברמב"ם מאושפזים 31 מטופלים. 18 מהם מוגדרים במצב קשה, מתוכם 12 מונשמים. כל המאושפזים מטופלים בבית החולים התת קרקעי הממוגן המבודד משאר מחלקות בית החולים.

היום יצאה הנהלת רמב"ם בקמפיין פנימי להעלאת המודעות והעירנות בקרב אנשי הצוות לכך שסכנת ההידבקות בקורונה לא חלפה. הקריאה יצאה עקב מספר מקרים בשבוע שעבר של מקרי הדבקה בין חולים וצורך לשלוח אנשי צוות לבידוד. 69 מעובדי רמב"ם נמצאים כעת בבידוד, תשעה מהם חיוביים לקורונה.

ברמב"ם הסבירו את ההדבקות בין חולים בבית החולים בכך שזה קורה לפעמים במחלקות הפנימיות. לא תמיד יודעים כשחולה מגיע אם הוא חיובי עד אחרי שמקבל תשובה, מה שלוקח לפחות 24 שעות. חולים אמורים לשהות עם מסיכות וגם לא לעבור בין חדרים, מה שקרה בכמה מקרים ולכן ההדגשה כעת של ההנהלה לצוות הרפואי, להשגיח על נהלים שימנעו הדבקות בין חולים".

 

צילום אילוסטרציה: תיעוד מד"א

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות