המשטרה וכיבוי אש החלו להשיב תושבים לבתיהם בישוב גנות, לאחר השריפה הגדולה שפשטה לפנות בוקר ממפעל הדבש לעבר הבתים במקום

לאחר ששריפה גדולה פרצה במפעל דבש בישוב גנות הסמוך לנהריה, הוחלט לפנות תושבים לאחר שהאש פשטה לבתים סמוכים. 44 צוותי כיבוי וארבעה מטוסי כיבוי פעלו במקום

בשעה 03:17 לפנות בוקר התקבלה הודעה על שריפת חורש מזרחית ליישוב מנות. השריפה סיכנה את היישוב ולוחמי האש החלו בפינוי התושבים והגנה על הבתים. באירוע פעלו 22 רכבי כיבוי, 44 לוחמי אש וארבעה מטוסי כיבוי. לוחמי האש בפעולות מצילות חיים מנעו פגיעה בנפש וברכוש.

שוטרי תחנת נהריה, פעלו בשעות אלו, יחד עם כוחות כבוי האש בישוב מנות, בעקבות השריפה שפרצה במפעל דבש במקום.

בתוך כך,כתוצאה מהשריפה עלו באש 2 מבנים בישוב ונחסמו לתנועה כבישים סמוכים בשל העשן הסמיך.

שוטרי התנועה של משטרת ישראל מכוונים את התנועה במקום ומבקשים מציבור הנהגים להישמע להנחיות.

בדקות אלו, המשטרה החלה בהחזרת תושבי מנות לבתים בעקבות השגת שליטה על השריפה.

בסיום הערכת מצב נוספת לפני זמן קצר הוחלט על ידי מפקדת תחנת נהריה – סנ"צ מרי דניאלי על החזרת התושבים לבתים וזאת בעקבות השגת שליטה על השריפה.

כאמור, השריפה החלה במפעל לייצור דבש במושב והתפשטה לעבר צימרים סמוכים וכלי רכב, בעקבות סכנה לחיי התושבים, הוחלט על פינוי הבתים עד להשגת שליטה במקום. כרגע כוחות המשטרה פועלים להחזרה מדורגת של התושבים לבתיהם.

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות