מינויי בכירים בהסתדרות מרחב חיפה. משה מזרחי, יו"ר ההסתדרות במרחב חיפה "כן ירבו כמותכם, ברכה והצלחה וחיבוק ממני"

 מזרחי מינה השבוע את יעקב גבאי לסגן יו"ר המרחב, את דוד לוי ליו"ר האגף לאיגוד מקצועי ואת ליאורה ויסולי קונר לגזברית ההסתדרות במרחב חיפה

לאחר תקופה של כשלוש שנים וחצי בתפקיד יו"ר ההסתדרות במרחב חיפה, הודיע השבוע משה מזרחי על מינויי שלושה בכירים בהסתדרות במרחב חיפה. מזרחי מינה השבוע את יעקב גבאי לסגן יו"ר המרחב, את דוד לוי ליו"ר האגף לאיגוד מקצועי ואת ליאורה ויסולי קונר לגזברית ההסתדרות במרחב חיפה. "כבוד הוא לי למנותך כסגן יו"ר ההסתדרות במרחב חיפה" כתב משה מזרחי בכתב המינוי ליעקב גבאי, המשמש גם כראש אגף מינהל וכוח אדם וממונה הסתדרות עובדי המדינה ומקצועות הרפואה במרחב חיפה. "לאחר תקופה של 3 וחצי שנות עבודה משותפת, הוכחת כי אתה האדם הנכון במקום הנכון וראוי מכל לתפקיד זה, אין שלם ממני בהחלטתי זו" כתב מזרחי בכתב המינוי ליעקב גבאי, "בטוחני כי תעשה את עבודתך נאמנה לאורך כל הדרך בשיתוף פעולה מלא לטובת העובדים וההסתדרות כאחד, הבית של העובדים בישראל".

דוד לוי , 22  שנה באיגוד המקצועי, שימש במגוון תפקידים שאחרון בהם אחראי על תעשיות ביטחוניות  ותחבורה במרחב, כל זאת  בשיתוף עבודה מלא עם הוועדים והנהלות מקומות העבודה לרווחתם וקידומם של העובדים בהסכמים הקיבוציים השונים והמגוונים עליהם חתם במקומות העבודה. החלטת יו"ר ההסתדרות במרחב חיפה משה מזרחי על מינויו של דוד לוי  ליו"ר האגף לאיגוד מקצועי במרחב חיפה באה על בסיס מקצועיותו וניסיוני באגף לאיגוד מקצועי ולאחר שמינוי  זה קבל את ברכתם ואישורם של יו"ר ההסתדרות מר ארנון בר דוד ומר אבי יחזקאל יו"ר אגף ארגון ומרחבים. מזרחי הדגיש במכתבו  לדוד לוי "אין ראוי ממך לתפקיד יו"ר האגף לאיגוד מקצועי. מאחל לך הצלחה בתפקידך ובטוחני כי תעשה זאת על הצד הטוב ביותר ובשיתוף פעולה מלא".

את ליאורה ויסולי קונר, הממונה על הסתדרות המעו"ף במרחב חיפה, מינה מזרחי לגזברית ההסתדרות במרחב חיפה "כבוד הוא לי למנות אותך לגזברית ההסתדרות במרחב חיפה" כתב מזרחי לליאורה ויסולי קונר בכתב המינוי. "המינוי אושר על ידי יו"ר ההסתדרות ארנון בר דוד שנתן את ברכתו וכן ע"י אבי יחזקאל יו"ר אגף מרחבים בהסתדרות, ובטוחני כי תעשי את עבודתך נאמנה לאורך כל הדרך בשיתוף פעולה מלא לטובת העובדים וההסתדרות כאחד, הבית של העובדים בישראל".

משה מזרחי יו"ר ההסתדרות במרחב חיפה איחל לשלושת הבכירים הצלחה במילוי תפקידם החדש "כן ירבו כמותכם, בברכה והצלחה וחיבוק ממני" חתם מזרחי בכתב ידו את כתבי המינוי שנכנסו לתוקף.

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות