גדודי הרפואה (גר"פ) של פיקוד צפון בפיקוד העורף, מסייעים למרכז הרפואי לגליל בנהריה בהתמודדות עם נגיף הקורונה

עיקר העשייה של גדוד הרפואה, הכולל חיילים שלבושים בווסטים בצבע כתום, הינו לסייע למרכז הרפואי בשינוע החולים ממחלקה למחלקה, בסיוע לצוותים הרפואיים בפתיחת מחלקות קורונה נוספות, וכן באיסוף בדיקות קורונה ובדיקות דם מכלל המחלקות והעברתן לאגף המעבדות.

לאחרונה החל המרכז הרפואי לגליל בנהריה לקבל סיוע מצה"ל, בדמות חיילי גר"פ (גדודי רפואה) של פיקוד צפון בפיקוד העורף, במטרה לסייע לו בהתמודדות עם נגיף הקורונה ובטיפול בחולים המאומתים. גדוד הרפואה הקים יחצ"ב (יחידה צבאית בית חולים) בשטח המרכז הרפואי, שהינה יחידה המפעילה את חיילי הפלוגה של המרכז הרפואי, אליו הם משתייכים בשעת חירום.

עיקר העשייה של גדוד הרפואה – הכולל חיילים שלבושים בווסטים בצבע כתום – הינו לסייע למרכז הרפואי בשינוע החולים ממחלקה למחלקה, בסיוע לצוותים הרפואיים בפתיחת מחלקות קורונה נוספות, וכן באיסוף בדיקות קורונה ובדיקות דם מכלל המחלקות והעברתן לאגף המעבדות.

מג"ד גר"פ צפון, סא"ל (מיל') יאיר חברוני: "תמיד הכינו אותנו לתרחישים ביולוגיים וכימיים, ופתאום הגיעה הקורונה וטרפה את הקלפים. גדוד הרפואה הפך להיות גדוד מסייע וחיוני בבתי חולים ברחבי הארץ, וכך גם במרכז הרפואי בנהריה. אני גאה בגדוד שלי ובפעילות שלו, ואנו נמשיך לעזור למי שצריך".

מנהל המרכז הרפואי, פרופ' מסעד ברהום: "אני מודה לצה"ל על הסיוע הרב שאנו מקבלים בתקופה כה מאתגרת ומורכבת. זה משמח מאוד לראות שבעקבות התפשטות הנגיף יש גילויים מרגשים של ערבות הדדית ואהבת חינם בין האנשים בעוצמות שקשה לתאר במילים".

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות