חיסול בקריית אתא: תושב טירת כרמל בן 30 מת מפצעיו לאחר שנורה בזמן ששהה ברכבו בקריית אתא

רצח- חיסול בקריית אתא הלילה: בן 30 מטירת כרמל נורה למוות בזמן ששהה ברכבו ברחוב זבולון בעיר. היורים נמלטו על אופנוע

 

המשטרה פתחה בחקירה, עם קבלת דיווח סמוך לחצות הלילה בדבר אירוע ירי כלפי גבר כבן 30, שישב ברכב ברחוב זבולון בקרית אתא, ככל הנראה מכלי רכב שנמלט מהמקום.

המשטרה החלה לבצע סריקות בזירה אחר מבצע העבירה, לצד איסוף ממצאים בזירה על ידי חוקרי המז"פ במסגרת חקירה שנפתחה. הרקע והנסיבות בבדיקה.

כאמור, בשעה 00:04 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב כרמל, על גבר פצוע בתוך רכב, ברחוב זבולון בקרית אתא. חובשים ופראמדיקים של מד"א העניקו טיפול רפואי ופינו אותו לבית החולים רמב"ם במצב אנוש, תוך פעולות החייאה.

עם הגעתו לחדר ההלם ברמב"ם, הרופאים נאלצו לקבוע את מותו, לאחר שנורה בראשו ובאזור החזה.

חובש על אופנע מד"א אלחנן דנינו, סיפר: "כשהגענו למקום, ראינו בתוך רכב שעלה על אי תנועה, גבר כבן 30 מחוסר הכרה עם פציעות בגופו. הכנסנו אותו לניידת טיפול נמרץ בראשות הפאראמדיק, שמואל דרור ופינינו אותו לבית החולים תוך פעולות החייאה כשמצבו אנוש."

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות