פשע בגלל הקורונה: דקר את חברו מאזור חיפה ופצע אותו קשה בגלל ויכוח על הקורונה שהתפתח ביניהם במהלך נסיעה

המשטרה עצרה גבר מאזור הצפון לאחר שדקר את חברו ופצע אותו באורח קשה מאחר והתווכח עימו לגבי נגיף הקורונה

 

ראשיתה של החקירה לפני כשבועיים (12/9) עם קבלת ההודעה במוקד 100 של המשטרה מגבר שטען, כי הוא נמצא סמוך לכביש 784, בין היישובים שורשים ליובלים ומבחין באדם פצוע, שרוע בדרך עפר.

שוטרי משטרת ישראל הוזעקו למקום, אך הבחינו אך ורק בכתמי דם. פעילות חקירתית חכמה הובילה את השוטרים למרפאת "טרם" בכרמיאל שם איתרו את הפצוע ואת חברו. הפצוע פונה באורח בינוני עד קשה למרכז הרפואי לגליל בנהריה.

החוקרים גבו עדויות, אספו ממצאים בשטח וחקירה נפתחה *ותוך שעות ספורות אותר החשוד* (32, שעב) במעשה, נעצר ונחקר בתחנת המשטרה.

החקירה המיומנת העלתה, כי ביום האירוע נפגשו השניים ביער יחד עם עוד שני חברים והחל ויכוח בינהם אודות נגיף הקורונה כאשר בשלב כלשהו אף איים הנאשם על הקורבן באמצעות פטיש. בשלב כלשהו פנה החשוד לקורבן והציע לעלות עימו לרכבו והשניים נסעו מהמקום. החשוד נסע לכיוון כביש 784 ושם פנה בכביש מילוט, יצא מהרכב לעבר כיסא הנוסע והחל לדקור את הקורבן בראשו, בבטנו וברגליו ואז נמלט מהמקום.

הקורבן הצליח להתקשר לחברו וזה הגיע ולקח אותו למרפאת "טרם" בכרמיאל.

בתום החקירה הזריזה הועבר חומר החקירה לפרקליטות מחוז חיפה, אשר הגישה כנגד הנאשם כתב אישום ובקשה למעצר עד לתום ההליכים בבית המשפט המחוזי בחיפה בגין עבירות של חבלה בכוונה מחמירה שלצידה עונש מאסר לתקופה של 20 שנים, החזקת סכין ואיומים.

 

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות