תושב חיפה תקף פעמיים באכזריות בשרשראות ואגרופים קשיש בן 83 שישב בגן הזיכרון בעיר. כל זאת כי חשב שכלב הקורבן תקף את כלבו

המשטרה הגישה הבוקר כתב אישום נגד תושב חיפה בחשד שתקף באמצעות שרשרת ברזל קשיש תושב העיר בזמן ששהה בגן הזיכרון ופצע אותו. אזרח שניסה להציל את הקשיש, ננשך על ידי כלב התוקף

המשטרה פתחה בחקירה לפני כשבוע עם קבלת דיווח במוקד 100 בדבר ארוע תקיפה בגן הזכרון בחיפה.

מכתב האישום עולה כי בעת שהקורבן, תושב חיפה בן 83 ישב בגן הזכרון בחיפה, הגיע לשם החשוד, תושב העיר בן 31 יחד עם שני כלבים בבעלותו, כאשר החשוד טען כי הכלב של הקורבן תקף את הכלב שלו. הוא ניגש אל המתלונן והכה אותו בחוזקה באמצעות שרשרת מתכת שאחז בידו, אשר משמשת רצועה לאחד מהכלבים שבבעלותו.

עד ראיה שהבחין בנעשה וניסה להרחיק את החשוד מהמתלונן ננשך על ידי כלבו של החשוד שאף איים עליו כי יהרוג אותו.

בהמשך, החשוד חזר למקום והכה את הקורבן באגרופים בפניו תוך שאחז בידו בשרשרת כשהיא מקופלת וגרם לו לחתכים והמטומות בפנים והוא פונה לקבלת טיפול רפואי במרכז הרפואי רמב״ם בחיפה.

השוטרים שהוזעקו למקום עצרו את החשוד ומעצרו הוארך מעת לעת כאשר הבוקר הגישה חטיבת התביעות של משטרת ישראל כתב אישום ובקשה למעצרו של החשוד עד תום ההליכים לבית משפט השלום בחיפה.

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות