ביום שני מתוכננת להתקיים חתונת נכדת האדמו"ר מויז'ניץ בהיכל רוממה בחיפה, עם מעל 1000 משתתפים. לפי המשטרה: "לא אישרנו אירוע כזה". אז מי נתן אישור?

בזמן שחיפה מוגדרת כעיר כתומה, עם עלייה מדאיגה בתחלואה, יש מי שמתכנן חתונה של מעל 1000 איש השבוע. האם כל זאת נעשה במסווה של אירוע תרבות בחסות אתו"ס? ואיך זה מתקיים, כשהמשטרה הודיעה כי לא אישרה זאת?

בזמן שחיפה הפכה בימים אלו ל"עיר כתומה", ובזמן שנרשמת עלייה חדה בתחלואה בעיר, יש מי שמסרב להפנים את המצב.

היום נודע כי בשני הקרוב אמורה להערך חתונת נכדתו של האדמו"ר מויז'ניץ. החתונה מתוכננת להתקיים בהיכל הספורט ברוממה בחיפה, עם מעל 1000 מוזמנים, הרבה מעבר למותר.

גורמים שונים סיפרו כי כדי לתת הכשר לאירוע כזה, האירוע הוגדר כאירוע תרבות בחסות העירייה. בעירייה הוציאו הודעה, לפני זמן קצר, לפיה אירועי התרבות יבחנו לאור העובדה שליפה הפכה לכתומה. השאלה הנשאלת, האם חתונה כזאת מוגדרת אירוע תרבות? ואם כן, איפה ניתן לרכוש כרטיסים לזה?

המשטרה הוציאה הודעה בעניין: "בנוגע לפרסום ברשת, בדבר חתונה מתוכננת ש'אושרה לכאורה' בהשתתפות אלפים בחצות בשכונת ויזניץ' בחיפה, נבהיר כי המשטרה לא אישרה כל חתונה ואין זה מתפקידה! למען הסר ספק, מפקד תחנת חיפה קיים כעת דיון עם כלל הגורמים הרלוונטיים, בסיומה הדגיש כי המשטרה איננה מאשרת קיומן של חתונות וכי על כל הציבור להישמע להנחיות משרד הבריאות תוך גילוי אחריות אישית ושותפות למאמץ הלאומי שמנהלת משטרת ישראל, לבלימת התפשטות נגיף הקורונה, למען בטחון כולנו".

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות