צעירה בת 24 מקריית אתא השתמשה בכרטיס אשראי גנוב וערכה מסע קניות בעשרות אלפי שקלים, בין היתר רכשה עגלת תינוק ב-10,000 שקל. אתמול היא נעצרה על ידי "השליחים"

השוטרים עצרו אמש תושבת קריית אתא, תוך שהם מחופשים לשליחים, בעת שספקו לה סחורה שעל פי החשד רכשה בכרטיס אשראי גנוב. רכשה עם הכרטיס מוצרים בעשרות אלפי שקלים

 

המשטרה פתחה בחקירה סמויה השבוע, עם קבלת דיווח במוקד 100 בדבר חשד לביצוע הונאה בכרטיס אשראי של תושב עכו, בשווי של עשרות אלפי שקלים.

מהחקירה עולה, כי תושבת קריית אתא בת 24, השתמשה בפרטי כרטיס האשראי של תושב עכו בן 55 ורכשה באמצעותו מוצרים שונים בשווי עשרות אלפי שקלים, לרבות עגלת תינוק בעלות של כ- 10,000 שקל.

שוטרי ובלשי תחנת עכו בשת"פ חברת האשראי, ערכו אמש "מסירה" של הרכוש המוזמן לביתה של החשודה, במסגרתה עצרו את החשודה לחקירה בעת קבלת החבילה.

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות